18 Eylül 2011 Pazar

11.09.2011 Anekdot 4

Sonradan misyoner olduğunu anlayıp face arkadaşlığından sildiğim elin Kanadalı katolik psikoloğuyla chatleştikten ve de onu sildikten sadece 1 hafta sonra gelmeseydi NewYork Polisinden mail,bu kadar ürkütücü olmazdı sanırım ? Chat konusunun dinler ve terör olmasını da siz üstüne acı sos olarak katın.En nihayetinde anlıyoruz az çok English ! Ama yok yok,beynim durdu,gözlerim görmez oldu,kalbim atmadı sanki,Allah'ım ölüyorum sandım,tünel yoktu yalnız bende :) Gecenin bir yarısı maili okuma zamanlaması da ayrıca vurucu,yıkıcı,çarpıcı.Bitse iyi,fiziksel olarak kendime gelmeyi ve sakinleşmeyi beklerken nınınının...
Elektrikler kesildi :( Yok dedim yok,bu gerçek olamaz,kendimi çimdikleyip acıyla çığlık attığımda belki de ilk kez yaşadığıma şükretmedim ! ve sabahın 5'inde kapı zilimin çalması da ancak en baba Amerikan Korku Filmi senaryosu olabilir ve ben hala yaşıyorum,öldürmeyen Allah öldürmüyor !..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder