23 Eylül 2011 Cuma

24.09.2011 Anekdot 5 BUGÜNKÜ DOĞUM GÜNÜM

Bugün benim doğum günüm ve TEO'nun dediği gibi henüz babamın öldüğü yaşta değilim ama çok uzak da sayılmam,lakin çok erken kaybettim O'nu,53 yaşındaydı bense 24,birbirimize veda etmek için çok erkendi,gerçi her ölüm erken,kendi doğum günümle babamın ölümünü nasıl bağdaştırdığımı ben bile bilmiyorum ,bildiğim tek şey,O'nu çok özlüyorum : ( Bugün blogumun da doğum günü,kendime hediyemdir :)
Senden sonra babacığım,hayatıma başka erkekler girdi,kimini ben sevdim,kimi beni sevdi,hatta bir eşim de oldu ama gerçek anlamda sadece biz birbirimizi sevdik,öyle ya ölene kadar sürdüğüne göre ! Sevgilimle elele gördüğünde beni sırf ben rahatsız olmayayım diye başını öne eğip görmemezlikten gelen benim babamdır,sigara içmediğimi bildiği halde yabancı marka paketleri sırf arkadaşlarıma ikram edeyim diye bana veren benim babamdır,küçükken attığı tek tokat için her daim unuttun mu diye soran yine benim babamdır,keşke hayatta olsan ve ben diğer yanağımı sana uzatsam,benim babam ince bir adamdır.Aslında sevmiyorum ben doğum günümü falan kutlamayı,evet içten içe bekliyorum tebrikleri ama nedense senden geldiğim ve sen hayatta olmadığın için garip bir suçluluk hissediyorum,sonra okuduğum şairler hafifletiyor acımı,der ki mesela Halil Cibran ; çocuklar sizin çocuklarınız değil onlar hayatın oğulları ve kızları,sizden geldiler ama size ait değiller ! Sen gittin biraz ben de senle gittim,ben kaldım biraz sen de benle kaldın ,evet bugün benim doğum günüm ve teşekkür ederim...

2 yorum:

  1. Bende kızıma doğum gününde yazmıştım. İleride olmadığım zamanlarda okusun diye. Şimdi ona 18 yaş hediyesitek baskı ona ait bir kitap yazıyorum. Adı tanrının minik elleri. Baba ve kızlar çok özel iki varlık. Özlediğiniz kadar ince ve duyarlı birisiymiş.İnsan kendisini hatırlayan son kişi kada r yaşarmış. Babanız bu yüzden hala yaşıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel , bu demektir ki babam ben yaşadığım müddetçe yaşayacak , tşk ederim , bilmiyordum ve ne kadar iyi geldi , ilaç gibi...

      Sil