26 Eylül 2011 Pazartesi

26.09.2011 Anekdot 6

Gülnaz Hn ;
anneannem olur kendileri , nev-i şahsına münhasır hatun , çocukluğumdan itibaren beni şaşırtan kadın , Bitlis eşrafından Aşiret Reisinin kızı , tütününü tabakasında kendi sarar içer ve sanmayın Kahtalı Mıçı dinler :)
Sezen Aksu 'dur favorisi ve bana kocan yakışıklı olsun der , Barış Manço'nun nikahına Kadıköy-Moda kontenjanından bizati katılmışlığı da vardır , zamanında mücevherlerinin Halep'ten gelmişliği de... neymiş davet edilmiş , o zaman davete icabet etmesi gerekiyormuş , zaten bunu annem de yapardı , köyde herkes toplu halde babamın Karakol Komutanlığı münasebetiyle bize gelirken , neymiş iade-i ziyaret etmemiz gerekiyormuş diye herkese tek tek gitmekten o çocuk halimle fenalık gelirdi.
ah Mine'l ah
Aslında hafiften korktuğumu da hatırlarım kendilerinden , bayramda ziyaretine gittiğimizde mendil vermek için bizi yanına çağırdığında tırstığımı da ...zira o zamanlar pazar günleri kovboy filmlerinde Kızılderililer pek meşhurdu ve O'nun sürekli oturduğu bir köşesi vardı , habire sigara sarar içerdi,doğal olarak sürekli tepesinden dumanlar tüterdi , sanırım ben O'nu Kızılderili Reisi sanıyordum ! Ulu Manitu adına haksız mıyım ?
Seni yazmazsam olmazdı ve yazdım oldu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder